Image default
Обо всем

Цемент та бетон наближують час невідворотніх кліматичних змін. Шляхи виходу

БЕТОН ТА КЛІМАТИЧНІ ЗМІНИ

В трьох томах технічних даних для британського високошвидкісного залізничного проекту, що коштує 53 млн фунтів стерлінгів є таблиця, яка показує що 20 млн. тонн бетону доведеться використати, щоб побудувати необхідні 105 миль колії, дренажних труб, мостів і тунелів. За підрахунками цього досить щоб оновити всі дороги міста Манчестер. Для будівництва атомної електростанції Hinckley B в Сомерсеті буде необхідний більш скромний об’єм — 3 млн тон бетону, а проект нової злітно-посадкової смуги аеропорту Хітроу передбачає використання ще мільйона тонн.

Цемент, який є ключовим компонентом бетону і одним з найбільш широко використовуваних матеріалів, створених людиною, є наріжним каменем глобального будівництва. Це сформувало сучасне середовище, але його виробництво має величезний відбиток, який ні промисловість, ні уряди не бажають вирішувати. Через використання тепла, необхідного для подрібнення порід і природних хімічних процесів, пов’язаних з виготовленням цементу, кожна тонна виготовленного цементу коштує атмосфері також одну тонну C02, основного газу «парникового ефекту».

Включаючи нову транспортну залізничну лінію Crossrail, що проходить через Лондон, будівництво чотирьох вищезнаведених найбільших поточних будівельних проектів Великої Британії по завершенні забруднить атмосферу більше ніж на 10 млн тонн СО2. Британське місто розміром з Бірмінгем щорічно продукує 19 млн. тонн вуглецевого газу на рік.

ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ ЦІКАВИХ ФАКТІВ ПРО БЕТОН:

СПЕЦТЕМА: Тиждень бетону на Білд Порталі (ОНОВЛЮЄТЬСЯ)

З 4 по 7 березня ми публікуємо ряд матеріалів щодо проблематики сучасного будівництва з бетону, його використання та утилізації.

источник

Похожие записи

Система Cat® MineStar ™ — технології безпеки від Caterpillar

StroimOptom

Обзор газобетона ХСМ (Харьков)

StroimOptom

Три лучших дома сентября 2018 года

StroimOptom

Добавьте комментарий